Sıkça Sorulan Sorular

Buraya tıklayarak kullandığınız POS ürününe uygun kullanım kılavuzlarına ulaşabilirsiniz.

Bunun dışında 0850 202 35 00 numaralı destek hattımızdan da 7 / 24 destek alabilirsiniz.

Masaüstü POS cihazınızda bir sorun varsa, öncelikle şarj kablosunun, daha sonra da telefon ya da internet hattının bağlı olup olmadığını kontrol ediniz. Bağlantınızı kontrol ettikten sonra sorunun devam ediyor olması halinde 0850 202 35 00 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz.
 
Mobil POS cihazınızda bir sorun varsa, öncelikle şarj durumunu, sonra GSM hattınızın çekip çekmediğini kontrol ediniz. Bağlantınızı kontrol ettikten sonra sorunun devam ediyor olması halinde 0850 202 35 00 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak 7 gün 24 saat destek alabilirsiniz.

Kullandığınız YN ÖKC markasına göre ilgili firmanın destek hattına başvurarak yardım alabilirsiniz.Aşağıda Bankamızın uyumlu olduğu YN ÖKC firmalarının numaralarını bulabilirsiniz.

Bankamız POS cihazlarından VISA, Mastercard, Unionpay ve Troy logolu kartlarla işlem yapabilirsiniz.

Dövizli işlem yetkisi tanımlanması halinde POS cihazınızdan EUR, USD, GBP, JPY ve RUB döviz cinslerinden işlem yapabilirsiniz.

Ziraat Üye İşyeri Platformu; üye işyeri numaralarınız, çalışma koşullarınız, POS cirolarınız, hesap hareketleriniz vb. çok çeşitli bilgilerinize kolaylıkla erişebileceğiniz, ihtiyacınız olan raporları temin edebileceğiniz online bir platformdur.

Üye İşyeri Platformuna Bankamız internet bankacılığı ekranlarından veya www.bankkartpos.com.tr adresindeki ilgili alandan yine internet şubeye giriş bilgilerinizi kullanarak ulaşabilirsiniz.

0850 202 35 00 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak işleme ilişkin slip bilgisini paylaşarak yardım alabilirsiniz.

POS cihazınız üzerinden veya Üye İşyeri Platformundan POS rulosu talep edebilir veya 0850 202 35 00 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak talepte bulunabilirsiniz. YN ÖKC kullanıyorsanız, rulo taleplerinizi YN ÖKC markanıza göre ilgili firmadan talep etmeniz gerekmektedir.

POS / ÖKC cihazınızdan yaptığınız bir satış işlemini, cihazdan gün sonu almadan önce "İptal" edebilirsiniz. "İptal" işlemiyle kartın limiti eski durumuna döner, yani işlem yapılmamış gibi kabul edilir. Ancak satış işleminden sonra günsonu alınmışsa söz konusu işlem "İade" niteliğinde olur. "İade" durumunda ise yapılan işlem karta 1 - 3 gün içerisinde gönderilebilecektir.

0850 202 35 00 numaralı POS Destek Hattımızı arayarak ekstrenizi e-posta ile alabilir ve e-posta ile düzenli gönderim talimatı verebilirsiniz.

Güncel kampanya bilgilerine Kampanyalar sayfamızdan ulaşabilirsiniz.